Bli kvitt jomfrudommen?

Hvorfor er det om å gjøre å bli kvitt jomfrudommen sin?

Hei!

Det er ikke om å gjøre å bli kvitt jomfrudommen sin! Det er bra å ikke dele sex med hvem som helst. Det aller beste er å spare dette til den ene utvalgte som man gifter seg med og vil dele resten av livet sammen med.

Husk at du er verdifull og at sex er noe veldig personlig. Det å spare sex til det virkelig betyr noe gjør også sex til noe ekstra verdifullt. Når man først har hatt sex med noen har man gitt fra seg noe av seg selv som man ikke kan ta tilbake. Det er også vanskelig å gå ut av et forhold igjen når man først har hatt sex sammen.

Vi i guttogjente.no gir veiledning basert på Bibelen og klassisk kristen seksualetikk. Det betyr at vi tror sex bare hører hjemme i et livslangt ekteskap. Når man har giftet seg har man også den tryggheten som er nødvendig for at sex skal bli noe vakkert og personlig som man ikke deler med noen andre enn ektefellen.

Med vennlig hilsen GuttogJente.no