Blir opphisset av jentesex

Hei, jente 18 år her. jeg lurte på om det er normalt at man ikke er lesbe men syntes det er deilig og se på to jenter som har sex og blir kåt av det? jeg blir skikkelig kåt av å se på lesber fingre hverandre. men jeg liker bare gutter sånn ellers.

Hei Jente 18 år!

Det å se på to jenter som har sex kan være opphissende selv om man ikke er lesbisk. Det kan ha med å gjøre at man synes det ser godt ut og ønsker å oppleve det samme. Det er også slik at vi mennesker er laget slik at vi reagerer med seksuelle følelser når vi ser på nakne kropper og seksuelle handlinger. Det å se på andre gjøre seksuelle handlinger kan derfor vekke seksuelle følelser i oss uavhengig om det er en menn eller kvinner som har sex med hverandre.

Vær oppmerksom på at pornografi påvirker tankene og fantasiene dine.

Les: Tiltrukket av porno / Liker å se jenter ha sex

Vennlig hilsen GuttogJente.no