Føflekk på penis

Hei!
Jeg har et lite spørsmål:
Er det farlig å ha en føflekk på penisen, synes det er flaut.
MVH: Gutt 14 år :)

Hei Gutt 14 år

Det er ikke farlig å ha en føflekk på penis, på samme måte som det ikke er farlig å ha føflekker på andre deler av kroppen. Så lenge ikke føflekker skifter farge, blør eller gjør vondt er de ikke noe å bekymre seg for.

Selv om du nå synes det er litt flaut, er det viktig å tenke på at føflekker er noe helt naturlig. Det er ikke noe merkeligere å ha en føflekk på penis enn andre steder på kroppen.