Hvordan begynne med sex?

Hvordan begynner vi med å ha sex , hva må vi gjør får å vise at me har lyst til å ha sex ??

Hei.

Du sier ikke noe om alderen din og situasjonen du er i.

Det er helt vanlig å ha seksuelle følelser og ha lyst på sex, men det er et ganske stort skritt til å gjøre det. Sex er veldig intimt og man setter seg i en sårbar situasjon når man har sex med noen uten å være gift.

Denne nettsiden gir veiledning basert på det som står i Bibelen, derfor anbefaler vi uansett alder å vente med sex til man gifter seg.

LES OGSÅ: 14 år og lyst på sex/ Er det lurt å ha sex som 13-åring? / Sett dine egne grenser/ Vent på meg! /10 gode grunner for å vente med sex

Vennlig hilsen GuttogJente