Liker ikke puppene mine

Hei!
Jeg er en 14 år gammel jente som er fornøyd med kroppen min så langt. Jeg er altså enda i puberteten og holder på å utvikle meg. Det er bare en liten ting jeg ikke liker, og det er puppene mine. Niplene peker hver sin vei, og peker ikke framover. For meg så ser det ut som om puppene nesten henger på sidene av meg, nesten under armene.
Kommer jeg til å vokse dette av meg, er dette normalt for enhver kvinne eller er det puppene mine som er annerledes?

Hei jente 14 år

Ingen bryster er like. Bryster varierer i fasong og er like forskjellig ansikter og kropper ellers. Så du vil nok uansett ha din variant. Men brystene dine er nok i vekst og endring en god stund til fremover, så det endelige resultatet ser du nok ikke ennå.

Når brystene er i vekst er det vanlig at selve brystvorteområdet kan være litt hovent og utstående, men som regel vil brystvortene "knoppe seg" mer etterhvert. Hos noen peker brystvortene litt opp, hos andre nedover eller litt til siden, eller i hver sin retning. Noen opplever at brystene har ulik størrelse mens de vokser og for noen har de også ulik størrelse når de er ferdigvokst. Noen har litt mer hengende bryster enn andre, og store bryster henger mer enn små bryster. Slik er det bare ;) Bryster er uansett fasong en fin ting!!

Husk at du er flott slik DU er.

Du kan lese mer om pupper i denne artikkelen: En liten puppe-guide for jenter