Orgasme

Jente, 14...
Hei, jeg lurer på at når man tar på seg selv der nede så synes jeg ikke at det er så godt. Jeg gjorde det i dusjen en gang, men jeg måtte gi meg for jeg følte ubehag. Er dette normalt, var det orgasme jeg fikk eller?

Hei jente 14 år

Du trenger ikke ta på deg selv når du føler ubehag med det og det var nok ikke en orgasme du opplevde.

Klitoris er en del av kvinnens kjønnsorgan og ligger der hvor de indre kjønnsleppene møtes foran skjeden. Den er svært følsom for berøring, og dersom en berører den brått kan det gi ubehag.