Er dette onani?

Hei. Jeg får en deilig følelse ved å presse dyna mellom føttene, i skrittet, er dette onani, og er det synd?

Hei.

Nei, det er ikke onani og det er ikke synd. Det er helt normalt å kjenne på gode følelser når man berører kjønnsorganet sitt på ulike måter. Vi er skapt slik, og det er naturlig. Vi kaller det onani når man aktivt går inn for å tilfredsstille seg selv seksuelt ved å stimulere sine egne kjønnsorganer. Det står ikke noe direkte i Bibelen om onani,, men det står mye om å leve i renhet med seksualiteten vår og ikke være drevet av begjær.

Vi anbefaler deg også å lese artiklene: Er onani synd/ Er det greit å onanere/Er onani galt?