Er pupper som buker ut normalt?

Hei! Jeg har pupper som buker ut! De ser ut som ett fjell! Er dette normalt?

Hei!

Pupper kommer i alle fasonger og det er ikke noe som er mer normalt enn annet. Hvis du opplever at puppene buler ut av bh-en kan det være fordi cup-størrelsen er for liten. Det er lurt å spørre om hjelp i undertøysavdelingen til å finne riktig størrelse.
Og husk - Dine pupper er like flotte som alle andre sine pupper, så vær stolt av dem uansett størrelse eller utseende. Les gjerne denne artikkelen: En puppe-guide for jenter.

 Med vennlig hilsen GuttogJente.