Hvor langt kan man gå?

Hei! Hva beregner Gud som lov innenfor å ta på hverandre osv? Hvor langt kan man gå før Gud mener man bør stoppe? I et forhold.

Hei,

Takk for spørsmålet! Å lure på hvor grensen går er veldig vanlig. Det er veldig lurt å sette klare og tydelige grenser tidlig i et forhold, og å snakke sammen om dette. På den måten er man forberedt når situasjonen kommer. På nettsiden vår har vi artikler og svar til folk som har vært i samme situasjon som deg. Vi har håndplukket noen her, og anbefaler deg å lese disse:

Hvile middag sammen / Hva er sunne grenser i et forhold / Hvor går grensen / Galt å kline? / Venner og grenser

Med vennlig hilsen GuttogJente.no