Klitoris sin funksjon

Jeg har hørt at når du stryker forsiktig på klitorissen blir jente våte, er dette sant?

 Hei.

Klitoris er en del av kvinnens kjønnsorgan og svært følsom for berøring. Klitorishodet har en liten forhud på samme måte som penis og den er like øm og følsom for berøring som penishodet. Når kvinnen blir kåt produserer skjeden en væske som skal fungere som et glidemiddel under samleiet.

Du kan lese mer om dette:
Klitoris.
Skjedesekret.
Hva skjer i kroppen til en kvinne når hun har sex

Gud skapte sex som en gave mellom en mann og en kvinne som er gift og trofaste mot hverandre. Sex utenfor denne rammen kan skade oss fordi når en har sex med hverandre, smelter man sammen og blir ett i ånd, sjel og kropp.

Les derfor også:
Hva skjer i det usynlige når to personer har sex?
Hva er definisjonen på sex?