Leke med sin egen kropp?

Sier bibelen noe om det og "leke" med sin egen kropp før man er gift?

Hilsen jente 20.

Hei Jente 20 år

Du sier ikke direkte hva du mener med å “leke” med sin egen kropp før man er gift, men vi regner med at det er onani du tenker på. Bibelen sier ikke noe om at det er galt å bli kjent med sin egen kropp eller ta på denne. Det står heller ikke noe direkte om onani i Bibelen. Det Bibelen sier noe om er tankene og fantasiene våre (Matteus 5.28).

Vi anbefaler deg å lese artikkelen “Er det greit å onanere?”