Mine venner og hans venner

Hei!

Jeg er en 15 år gammel  jente som er forelska i en utrolig gutt i klassen min, og han liker meg. Vi har drevet på i sånn ca.1 uke nå, men vi har gjort det tidligere men da ble det alldri noe mer. Men denne gangen er det annerledes. . Og jeg tror virkelig det kommer til å bli noe mellom oss denne gangen.Men greia er at vi tilhører helt forskjellige vennegjenger. Han er skikkelig populær og henger med både gutter og jenter. Han har over lang tid snakket med mine venne, og i det siste har hans venner blitt mye mer pratsomme. Men his vi ble er par, vem skulle vi henge med? Jeg kan godt prate med hans venner, men vi prater ikke så mye for de er liksom så populære og sånt.

Det største problemet er at gjengene våres går bare ikke sammen for noen av vennene våre liker ikke hverandre og fordi gjengene er så forskjellige. Så hvis vi blir sammen så vet jeg ikke helt hvem vi skal være med uten av vi mister vennene våre og at vi mister hverandre. Hva skal jeg gjøre?

Vennlig hilsen GuttogJente

Hei!

Når man velger å bli kjærester er det ofte en utfordring å finne ut av dette med dine/mine venner. Her tror vi det er viktig å være rause med hverandre! Man må forsøke å gå sammen med både hans venner og han må bli med deg å henge med dine venner. I tenårene er venner viktig! Også om man har kjæreste kan det være lurt å være alene sammen med vennene sine, og fortsette å prioritere vennene sine. Mange har opplevd at kjæresteforholdet de trodde skulle vare for alltid, tok slutt. Og fordi de har “ditchet” vennene sine helt mens de hadde kjæreste, blir det dobbelt ensomt når det blir slutt. Derfor er det så lurt å bruke tid med vennene sine selv når man har kjæreste!

Dersom dere velger å bli sammen, bør dere snakke sammen om hvordan dere skal løse dette. Det blir ikke riktig at en av dere må ofre vennene sine helt. Snakk med hverandre og finn ut hvem dere skal henge med når. Kanskje klarer dere ikke å spleise vennegjengene deres, da må dere gi og ta - være litt sammen med begge gjengene. Og du; såkalte populære folk er som alle andre; vær interessert, la dem bli kjent med deg, så skal du se du får noen nye gode venner

Med vennlig hilsen GuttogJente.no