Normal penisstørrelse

Hvor stor penis er det normalt å ha når man er 15 år?

Hilsen gutt

Hei gutt 15 år.

Penis blir større i løpet av puberteten, men størrelsen på penis kan være veldig forskjellig selv blant voksne menn. Når penis er slapp kan størrelsen variere veldig.

Normal penisstørrelse for en utvokst gutt (altså 18-20 år) er 10 til 20 cm når den er stiv, gjennomsnittet i Norge er 14-16 cm. Men det er veldig forskjellig hvor langt ulike 15-åringer har kommet i puberteten. For en gutt som er kommet sent i gang med puberteten vil penis fortsatt vokse mye når han er 15 år, for andre kan den være nesten ferdig utvokst.