Større penis?

Hei.

Jeg bare lurte på om en kan få større penis etter at den er ferdig utviklet?

Hei og takk for spørsmålet!

 Når gutter kommer i puberteten begynner penis å vokse samtidig som det kommer hårvekst på pungen og rundt selve penis. Penis kan fortsette å vokse noe gjennom hele puberteten, det vil si at den ikke er ferdig utviklet før gutten har stoppet å vokse. Når gutten er utvokst vil penis også være utvokst og blir vanligvis ikke større. Det er veldig stor variasjon fra gutt til gutt hvor mye penis vokser og hvor lenge den utvikler seg i puberteten. Selv om det finnes useriøse firmaer som tilbyr piller og andre ting for å gjøre penis større, er det ikke noe av dette som har dokumentert effekt på størrelsen til penis.

 Les også:  Normal penisstørrelse / Spørsmål om penisstørrelse