Var jeg utro?

Hei.
Jeg er en jente på 17 år som har en fantastisk kjæreste jeg har vært sammen med han i 8 måneder. Han bor ikke i Norge, og har ikke sett han på snart et halv år, men vi er begge klare på at det skal bli oss to. Men en annen her har vist interesse for meg, men jeg har sagt klart i fra at jeg ikke skal slå opp eller være utro. Men idag spurte han om vi kunne møtes, så jeg møtte han for å høre hva han hadde å si...han er egt en koselig fyr...Men etterhvert suprte han meg enden spørsmål om kjæresten min, og tilslutt holdt han meg fast og kysset meg. Jeg prøvde å vri meg unna og si stopp, men han kysset meg 2 ganger...han slapp tilslutt, og jeg dro så for jeg kunne. Men spørsmålet mitt er da om det var min feil og var jeg utro? Takk for svar.

Hei jente på 17!

Du sier du har vært tydelig med han på at du allerede har kjæreste. Du både prøvde snu deg vekk og å be han stoppe da han kysset deg. Da har du ikke vært utro og det høres virkelig ikke ut som det var din feil. Bra at du reiste deg og gikk! Kan være lurt å holde deg unna, eller iallfall ikke være alene sammen med han som har vist at han ikke respekterer grensene dine og ordene dine.