Han har ikke følelser for meg

Hei. Jeg har vært venn med en gutt siden 4 klasse og i 6 fant jeg ut av at jeg liker ham og har lkkt ham siden og nå går jeg i 9. Jeg vet at han ikke har følelser for meg fordi jeg og noen vennrr av meg hadde nsp. Hva skal jeg gjøre?
Jente 14 år

Hei!

Det er tungt å ha følelser for noen som ikke føler det samme tilbake. Det er godt å vite at dette vil gå over til slutt, men det er ikke alltid det føles slik. Det er mange andre som har spurt oss lignende spørsmål, om hvordan de skal takle en slik situasjon.

Vi håper disse spørsmålene og svarene kan hjelpe deg: Hvordan gi slipp på følelser / Ulykkelig forelsket / Hvordan slutte å like gutt i klassen