Hva ønsker kjæresten min seg?

Hva ønsker kjæresten min seg jeg er 11 og han er 11

Hei!

Vi kan ikke vite hva kjæresten din ønsker seg.

Dere er veldig unge og det er kanskje litt tidlig å være kjærester. Når en er ung, trenger en mest av alt gode venner, både guttevenner og jentevenner. Det beste dere kan gjøre for hverandre, er derfor å være veldig gode venner for hverandre, være snille, hjelpsomme og ellers gjøre hyggelige ting sammen.

 Les mer om dette: Lyst på kjæreste / Bli sammen i 8.klasse / Alder for å få kjæreste / Hvilke forskjeller er det på guttevennskap og jentevennskap? / Hva er en venn?