Hvordan få henne interessert?

Hei. Jeg er gutt på 14 år som er forelsket i ei jente som ikke er interessert i meg. Hva skal jeg gjøre for å få henne til å bli interessert?

Hei,

Alle er ulike og det finnes ingen fasit på hvordan man blir kjærester, eller får en person til å bli interessert. Vi vet ikke om dere er gode venner eller ikke – men dersom man har et vennskap i bunn vet man mer om hvilke kvaliteter man setter pris på hos hverandre. Etter dette er det kanskje mer naturlig å ta et steg fram og fortelle henne hvordan du føler og tenker. Men det kan også være lurt å tenke på at man kanskje bare skal være gode venner, det kan være litt tidlig å bli kjærester når man bare er 14 år gammel.

Vi anbefaler deg å lese denne artikkelen Om det å få seg kjæreste og svarene på disse tidligere spørsmålene:

Veldig forelska.

Er det galt å bli sammen?

Alder for å få kjæreste

Med vennlig hilsen GuttogJente.no