Kåt av porno

Hei! Er det galt å bli kåt av å se på porno?

Hei

Det å bli kåt er en naturlig konsekvens av å se på porno, nettopp fordi porno er laget for å vekke seksuelle følelser og skape seksuelle fantasier. Men følelsene våre kan bli skadet av å se på porno.

I pornografien blir sex fremstilt helt løsrevet fra kjærlighet og trofasthet. Porno gir et feil bilde av sex, kan være veldig vanedannende og kan gi unaturlig stor lyst på sex. Porno kan også gjøre at du blir kåt av ting som du ellers ville synes var unaturlig eller får lyst til å gjøre seksuelle handlinger som kan være skadelige. Vi vil derfor sterkt anbefale deg å holde deg unna porno.

Vi anbefaler deg også å lese artiklene Avhengig av porno og Fri fra porno