Få seg kjæreste

Har dere noen tips til å få seg kjæreste?? :D

Hei!

Vi har ikke noen konkrete tips om hvordan få seg kjæreste.

Når man er ung er det først og fremst viktig med gode vennskap, både med gutter og jenter. Da kan du utvikle deg og bli moden som person. Både gutter og jenter liker de som er seg selv, og som er trygg på hvem de er. Noen ganger kan vi ha så lyst på kjæreste at vi velger en som ikke er bra for oss. Det er derfor viktig å tenke så langt som til ekteskap og et varig forhold. Dersom du ikke tror du kan gifte deg med personen bør dere heller ikke bli sammen.

Nyt ungdomstiden og ta deg god tid til å finne en som er rett for deg.

Les også : Min verdi, Hvordan finne den rette? og Hvordan vet to kjærester at de passer sammen?