Har man sex når man tar på puppene?

Har man sex når man tar på puppene? Tenkte grensen gikk ved navlen før, men er i tvil. Føler det er feil/lite lurt..

Hei og takk for at du spør.

Det er ikke helt lett å definere akkurat når klining går over til sex, for det skjer nok litt gradvis. Men sex er i alle fall mye mer enn samleie. Når en kysser og beføler hverandre kan en kjenne kåtheten vokse i kroppen, og klining kan kan gradvis føre til seksuelle handlinger og etterhvert samleie uten at dere hadde tenkt at det skulle gå så langt. Dersom en tillater seg mye av slik klining, kan kåtheten bli så sterk at det er vanskelig å stoppe. Når man berører og kjæler med hverandres kjønnsorganer, enten det er med munn eller hender, handler det om sex. Puppene hører med til de erogene sonene og er ekstra følsom for berøring. Et godt råd er derfor å unngå de delene av kroppen som normalt dekkes av Bh og truse, også utenpå klærne. Det å være nakne sammen er også så intimt at det bare hører hjemme i ekteskapet. Det er bedre å være forsiktig enn å tøye grensene.

Flere andre har spurt om lignende ting som deg, og under finner du flere spørsmål og artikler om dette:

Hvor skal kjæresten min og jeg sette grensene?
Hvor bør grensene gå?
Grensen for sex?
Hva er definisjonen på sex?
Ønsker å vente med sex
Hvor går grensen i følge Bibelen?
Hvor går grensene?
Å sette grenser
Hva er sunne grenser i et forhold?
Sette dine egne grenser
Kjæresten vil jeg skal ta henne på rumpa
Kline
Hva er definisjonen på sex?
Sette grenser

Her er artikler du kan lese om grenser:

Hvor går grensen?
Ønsker å vente med sex
Kampen om renhet